
Het juiste postadres van de Belastingdienst
28 januari 2020 Uit Door 100% WerkgeverscoachWenst uw klant post te ontvangen op een postadres ?
Geef dit dan door aan de Belastingdienst. Een vermelding in het Handelsregister is niet voldoende!
Bij het inschrijven in het Handelsregister heeft uw klant de mogelijkheid om een postadres te laten opnemen. De Belastingdienst neemt dit adres niet automatisch over.
Als uw klant de post van de Belastingdienst wil ontvangen op een postadres, stuurt u namens uw klant een brief. Hierin vermeldt u:
- naam van uw klant,
- bij een zakelijk adres: de naam van het bedrijf of de instelling,
- BSN/RSIN,
- oude adres (zet erbij of dit woonadres/vestigingsadres of postadres is),
- nieuwe adres (zet erbij of dit woonadres/vestigingsadres of postadres is).
Stuur de brief naar:
Belastingdienst
Postbus 2891
6401 DJ HEERLEN
Let op!
Na ontvangst van het verzoek om wijziging van het adres vraagt de Belastingdienst om een bevestiging. Uw klant ontvangt hierover een brief op het oude adres.
Recente berichten
- Rijksoverheid publiceert Belastingplan 2024 20 september 2023
- Online Intermediairdagen of locatie 20 september 2023
- Prinsjesdag 2023 plannen 19 september 2023
- Belastingplan 2024 18 september 2023
- De Belastingdienst Forum Salaris op congres 14 september 2023
- Gerichte vrijstelling – bijkomstig zakelijk 12 september 2023
- Jaar congres voor softwareontwikkelaars Loonheffingen 2023 11 september 2023
- Nog gebruik maken van de WBSO 2023 7 september 2023
- Saneringsakkoord belastingschuld en alle schuldeisers 6 september 2023
- 1 januari 2024 eigenrisicodrager (ERD) 4 september 2023