Het juiste postadres van de Belastingdienst
28 januari 2020 Uit Door 100% WerkgeverscoachWenst uw klant post te ontvangen op een postadres ?
Geef dit dan door aan de Belastingdienst. Een vermelding in het Handelsregister is niet voldoende!
Bij het inschrijven in het Handelsregister heeft uw klant de mogelijkheid om een postadres te laten opnemen. De Belastingdienst neemt dit adres niet automatisch over.
Als uw klant de post van de Belastingdienst wil ontvangen op een postadres, stuurt u namens uw klant een brief. Hierin vermeldt u:
- naam van uw klant,
- bij een zakelijk adres: de naam van het bedrijf of de instelling,
- BSN/RSIN,
- oude adres (zet erbij of dit woonadres/vestigingsadres of postadres is),
- nieuwe adres (zet erbij of dit woonadres/vestigingsadres of postadres is).
Stuur de brief naar:
Belastingdienst
Postbus 2891
6401 DJ HEERLEN
Let op!
Na ontvangst van het verzoek om wijziging van het adres vraagt de Belastingdienst om een bevestiging. Uw klant ontvangt hierover een brief op het oude adres.
Recente berichten
- Model Arboverklaring eigenrisicodragerschap Ziektewet (ZW) 13 maart 2024
- De voorlopige berekeningen 2023 van tegemoetkomingen volgens (Wtl) 12 maart 2024
- De waardering van verstrekte koffiebekers 6 maart 2024
- Overgang van een onderneming 6 maart 2024
- Enquête werkgever die namens UWV een WAZO-uitkering aan de werknemer betaalt 5 maart 2024
- Kamerstukken die interessant zijn! 4 maart 2024
- Het handhavingsmoratorium stopt 2025! 29 februari 2024
- De nieuwe regels voor pensioenen en lijfrente 27 februari 2024
- Overzicht normbedragen en percentages 2024 22 februari 2024
- Reiskosten bij tijdelijk verblijf 21 februari 2024