
Het juiste postadres van de Belastingdienst
28 januari 2020 Uit Door 100% WerkgeverscoachWenst uw klant post te ontvangen op een postadres ?
Geef dit dan door aan de Belastingdienst. Een vermelding in het Handelsregister is niet voldoende!
Bij het inschrijven in het Handelsregister heeft uw klant de mogelijkheid om een postadres te laten opnemen. De Belastingdienst neemt dit adres niet automatisch over.
Als uw klant de post van de Belastingdienst wil ontvangen op een postadres, stuurt u namens uw klant een brief. Hierin vermeldt u:
- naam van uw klant,
- bij een zakelijk adres: de naam van het bedrijf of de instelling,
- BSN/RSIN,
- oude adres (zet erbij of dit woonadres/vestigingsadres of postadres is),
- nieuwe adres (zet erbij of dit woonadres/vestigingsadres of postadres is).
Stuur de brief naar:
Belastingdienst
Postbus 2891
6401 DJ HEERLEN
Let op!
Na ontvangst van het verzoek om wijziging van het adres vraagt de Belastingdienst om een bevestiging. Uw klant ontvangt hierover een brief op het oude adres.
Recente berichten
- De student meer nettoloon door andere tijdvaktabel 20 maart 2023
- Loonkostenvoordeel – LKV 20 maart 2023
- Besluit inkomstenverhouding 16 maart 2023
- Ondersteuning Softwareontwikkelaars (OSWO) en aangifte loonheffingen 14 maart 2023
- Aangifte of correctie loonheffingen 9 maart 2023
- Phishing mails-berichten in naam van de Overheid? 7 maart 2023
- Hoge of lage AWf-premie? 7 maart 2023
- Handboek Loonheffingen 2023 6 maart 2023
- UWV en de voorlopige berekeningen 2022 – de Wet tegemoetkomingen loondomein 3 maart 2023
- 30% – herzieningsregeling 2 maart 2023