Het juiste postadres van de Belastingdienst
28 januari 2020 Uit Door 100% WerkgeverscoachWenst uw klant post te ontvangen op een postadres ?
Geef dit dan door aan de Belastingdienst. Een vermelding in het Handelsregister is niet voldoende!
Bij het inschrijven in het Handelsregister heeft uw klant de mogelijkheid om een postadres te laten opnemen. De Belastingdienst neemt dit adres niet automatisch over.
Als uw klant de post van de Belastingdienst wil ontvangen op een postadres, stuurt u namens uw klant een brief. Hierin vermeldt u:
- naam van uw klant,
- bij een zakelijk adres: de naam van het bedrijf of de instelling,
- BSN/RSIN,
- oude adres (zet erbij of dit woonadres/vestigingsadres of postadres is),
- nieuwe adres (zet erbij of dit woonadres/vestigingsadres of postadres is).
Stuur de brief naar:
Belastingdienst
Postbus 2891
6401 DJ HEERLEN
Let op!
Na ontvangst van het verzoek om wijziging van het adres vraagt de Belastingdienst om een bevestiging. Uw klant ontvangt hierover een brief op het oude adres.
Recente berichten
- 30%-regeling, overgangsregelingen, corrigeren 25 april 2024
- Het minimumuurloon 2024 23 april 2024
- De gerichte vrijstelling voor verblijfskostenvergoedingen en cao 18 april 2024
- 30%-regeling en verschillende overgangsregelingen 18 april 2024
- Werkgever wil bloemetje onbelast geven 17 april 2024
- De Belastingdienst en het einde van het handhavingsmoratorium bij schijnzelfstandigheid 11 april 2024
- Het Machtigingenregister Digipoort 11 april 2024
- De toepassing van de 30%-regeling en de vergoeding van de werkelijke extraterritoriale kosten 11 april 2024
- Berekening Wet tegemoetkomingen loondomein (Wtl) 2023 9 april 2024
- Géén burgerservicenummer (bsn) wel loon in de aangifte loonheffingen 4 april 2024